Ишеним телефондору
+996 (312) 62 41 40
0800 800 55 10 *
Call Center
119
Жарыяланган 13/10/2017

2017-жылдын III кварталында

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу

Мамлекеттик каттоо кызматына түшкөн жарандардын

кайрылуулары менен иштөө боюнча маалымат

 

2017-жылдын 1-июлунан баштап 30-сентябрына чейинки мезгилде Кызматтын дарегине жарандардан 281 кайрылуу түшкөн.

Бардык 281 кайрылуу контролго коюлган, анын ичинен: 253 кайрылуу өз убагында аткарылган, 28 – кайрылуунун аткаруу мөөнөтү жете элек.,  230 кайрылуу өз мөөнөтүндө аткарылган, 3

Маселенин мүнөзү боюнча

2017-жыл

1.

Паспорт даярдоо жана берүү маселеси

47

2.

Жарандык, ЖААК жана башка калкты  каттоо боюнча  маселелер

23

3.

Кызматтын ведомстволук бөлүнүштөрүнүн кызматкерлеринин иш-аракеттерине даттануулар

73

4.

Жер маселелери (кыймылсыз мүлктү каттоо, документтерди берүү, жер талаштары)

97

5.

Транспорт каражаттарын каттоо боюнча маселелер

4

6.

Архив агенттигинин суроолору боюнча

2

7.

Шайлоого байланыштуу маселелер

1

8.

Жеке идентификациялык номерди ыйгаруу

5

9.

Жумушка орноштуруу, кызматын кайра калыбына келтирүү маселелери,  эмгек талаштары

17

10.

Материалдык жардам берүү, компенсация төлөө маселелери

2

11.

Башка маселелер

10

Жалпы:

281

 

Жогоруда турган органдардан, министрликтерден, администрациялык ведомстволордон түшкөн кайрылуулар, жарандардын жазуу түрүндөгү жана электрондук кайрылуулары

 

Органдын аталышы

2017-жыл

1.

Кыргыз Республикасынын Президентинин Аппараты

25

2.

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Аппараты

56

3.

Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңеши

9

4.

Кыргыз Республикасынын министрликтери жана ведомстволору

12

5.

Электрондук билдирүүлөр

14

6.

Жарандардын жазуу түрүндөгү жана электрондук кайрылуулары

165

 

Жалпы

281

 

КР региондорунан жана КМШ өлкөлөрүнөн түшкөн

жарандардын кайрылуулары

 

Региондун аталышы

2017-жыл

1

Бишкек шаары

116

2

Чүй  облусу

53

3

Баткен облусу

7

4

Жалал-Абад облусу

36

5

Ысык-Көл облусу

16

6

Ош облусу

28

7

Нарын облусу

10

8

Талас облусу

7

9

КМШ өлкөлөрү

8

 

Жалпы

281

 

Эң көп сандагы кайрылуулар менен арыздар Бишкек шаарынан – 41,2%, Чуй облусунан – 18,8% келип түшкөн. Кайрылуулардын калган бөлүгү (39,8%) региондордон жана КМШ өлкөлөрүнөн келген. Мындай айырмачылыкты жарандардын ички миграциясына байланыштырууга болот.

 

Жарандардын кайрылууларын кароонун жыйынтыктары боюнча:

оң чечилгендер – 47 кайрылуу;

арыз ээлерине түшүндүрмө берилди – 10;

арыз ээлерине жооптор берилди – 194;

тааныштырылды – 1;

терс чечилгендер –1.

 

          Жарандарды жеке кабыл алуу боюнча графиги жаңыртылып, Кызматтын 2017-жылдын 20-сентябрындагы № 134 буйругу менен бекитилди. Жарандарды кабыл алуунун бекитилген графиги Кызматтын сайтына жарыяланган жана маалыматтык такталарга илинген. 2017-жылдын III кварталында Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик каттоо кызматынын төрагасы эки жаранды кабыл алган, жарандардын маселелери боюнча тийиштүү чаралар көрүлүп, өз убагында түшүндүрмө берилди. 

 

2017-жылдын III кварталында Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик каттоо кызматынын “Ишеним телефонуна” түшкөн жарандардын даттануулары жөнүндө маалымат

 

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Мамлекеттик каттоо кызматында (мындан ары – Кызмат) 2010-жылдын 25-мартынан баштап        0 (312) 62-41-40 номери боюнча “ишеним телефону” ишке киргизилген. “Ишеним телефону” аркылуу түшкөн чалууларды жана даттанууларды Кызматтын коомчулук менен байланышуу боюнча бөлүмүнүн адистери кабыл алып, каттайт.

“Ишеним телефону” аркылуу 2017-жылдын III кварталына карата төмөнкү мүнөздөгү даттануулар кабыл алынды:

  • кызматкерлердин кызмат абалынан кыянаттык менен пайдалануусу, кызматкерлер тарабынан жарандарга орой жана этикага жатпаган мамиле жасоо;
  • Кызматтын түзүмдүк жана ведомстволук бөлүнүштөрүндөгү коррупциялык көрүнүштөр;
  •  Кыргыз Республикасынын жарандарын документтештирүүнүн мөөнөтүн бузуу;
  • Калкты тейлөө борборлорундагы кезек күтүү.

2017-жылдын III  кварталында 2087 чалуу кабыл алынган, анын ичинен  87– даттануу, калган 2000 – маалымат алуу мүнөзүндөгү кайрылууларды түздү.

Ар бир даттануу боюнча кызматтык иликтөө жана текшерүүлөр жүргүзүлдү.

Жарандардын 2000ге жакын кайрылуусуна бөлүмдүн кызматкерлери маалымат мүнөзүндөгү түшүндүрмөлөрдү беришти.

 

 

 

Өнөктөштөр